Onlinetunnit

Onlinetunnit Oasis Studiolla

Online tunneille voi osallistua kertamaksulla, sarjakortilla tai Online jäsenenä. Oasis Studion Online tunnit kuuluvat myös Premium jäsenyyteen sekä Oasis Basic ja Oasis Day jäsenyyteen. Online tunnit on merkitty selkeästi aikatauluun etuliitteellä ONLINE. Kun varaat Online tuntipaikan, saat sähköpostiisi tulevassa varausvahvistuksessa linkin Online tunnille. Lataathan Online tunteja varten puhelimeen/pädille/läppäriin valmiiksi ilmaisen Zoom Cloud Meetings sovelluksen.

ONLINE Yin Yoga

YinYoga -tunnilla sinulla on lupa hengähtää. Jooga-asennoissa viivytään pitkään ja pyritään viemään venytysten vaikutukset syvemmälle kehoon ja mieleen. Tunti rauhoittaa kehoa ja mieltä sekä tuo erinomaista vastapainoa mm. voimakkaammille harjoituksille tai hektiselle arjelle. Osalla YinYoga tunneista pääset myös tutustumaan lajin taustalla oleviin kiinalaisen lääketieteen oppeihin sekä meridiaaneihin.

ONLINE Hatha & Yin Yoga

Tällä tunnilla tehdään rauhallisesti kehoa lempeästi avaavia ja keskittymistä vahvistavia asanoita, jotka tasapainottavat kehoa ja mieltä. Tunti on yhdistelmä lempeää HathaYogaa ja meditatiivista, hidastempoista Yin-joogaa. Tunti sopii kaikille keskittyneestä työskentelystä pitäville. 

ONLINE Hatha Yoga

Tällä tunnilla tehdään lempeän dynaamista, kehoa vahvistavaa ja mieltä tasapainottavaa HathaYogaa. Tunti sopii kaikille aiemmasta treenitaustasta riippumatta, ja fyysisen harjoittelun lisäksi voit kokea myös joogan henkisen puolen, sillä tunti sisältää niin asanaharjoittelua kuin joogafilosofiaa.

ONLINE Flow Yoga

FlowYoga -tunnilla voit fyysisen harjoittelun lisäksi kokea myös joogan henkisen puolen, sillä tunti sisältää niin asanaharjoittelua kuin joogafilosofiaakin. Jooga-asennot yhdistetään hengityksen tahdissa virtaaviksi kokonaisuuksiksi. Filosofiaosio voi sisältää hengitysharjoituksia, muinaisten joogatekstien tulkintaa, mantraamista tai meditaatiota. Tunti sopii kaikille aiemmasta treenitaustasta riippumatta. 

ONLINE Rocket Yoga

Rocket jooga on kokonaisvaltaisesti kehoasi vahvistava harjoitus, modifioitu ja leikkisämpi versio ashtanga joogasta. Harjoituksessa vahvistat kehoasi useiden erilaisten seisoma-, istuma- ja inversioasanoiden myötä. Tämä joogatunti kehittää voimaa, kehonhallintaa ja hengitystekniikkaa. Harjoitus alkaa hengittämisellä, josta siirrytään aurinkotervehdysten kautta vaihtelevaan voimaa, kestävyyttä ja keskittymistä parantavaan liikesarjaan. Tunti loppuu pehmeästi - loppurentoutuksen aikana voit syventää harjoituksen vaikutuksia entisestään.

ONLINE Power Yoga

PowerYoga-tunnille voit tulla keskittymään puhtaasti asanaharjoitteluun, sillä tunnilta on karsittu pois kaikki filosofinen sisältö sekä mantrat ja meditaatio. Tunti kehittää nimensä mukaan voimaa sekä lisäksi liikkuvuutta ja tasapainoa. Aikaisemmasta harjoitustaustasta on hyötyä tällä tunnilla, sillä harjoitus sisältää jatkotason jooga-asanoita kuten käsitasapainoilua.

ONLINE Pilates & Stretching

Pilates & Stretching tarjoaa monipuolista liikettä ja hyvää mieltä. Harjoittelu pohjautuu pilateksen perusperiaatteisiin eli hengityksen käyttöön, keskittymiseen sekä syvien lihasten aktivointiin. Tunnilla tehdään modernia pilatesta sekä kehonhuolto- ja venyttelyliikkeitä rauhallisessa tahdissa erilaisia pienvälineitä hyödyntäen (pallo, rulla, rengas). Tunneille voivat osallistua kaikki, myös vasta-alkajat.

ONLINE PhysioPilates

PhysioPilates on modernia pilatesta, joka kehittää voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä sekä kehotietoisuutta. Tunneilla huomioidaan kattavasti erilaiset tuki- ja liikuntaelinten ongelmat ja harjoitellaan niiden ehdoilla rauhallisessa tahdissa. Tuntia ohjaa PhysioPilates-ohjaajakoulutuksen suorittanut fysioterapeutti. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei akuuttia tuki- ja liikuntaelinten ongelmaa olisikaan.

ONLINE Faskia

Faskia-tunnilla huolletaan lihaskalvolinjat kuntoon! Faskia on lihaskalvolinjoihin keskittyvä liikkuvuusharjoitus, jossa hyödynnetään myös pienvälineitä kuten foam rollereita ja piikkipalloja. Tunnilla pyritään parantamaan kehon kokonaisvaltaista hyvinvointia kehittämällä lihaskalvojen liukuvuutta monipuolisin ja dynaamisin liikesarjoin.

ONLINE Mobility

Mobility tunnilla kehittyy sekä liikkuvuus että voima. Harjoituksessa nivelten liikeratoja parannetaan pääasiassa vastuksen kanssa. Vastuksen harjoitukseen voi antaa oman kehon paino, lihasaktivaatio tai lisäpaino kuten joogabolsteri. Voit siis unohtaa vanhan säännön, että venytettävä lihas täytyy pitää rentona. Liikkuvuus paranee hyvin yhdistämällä voimaharjoittelun notkeusharjoitteluun. Tällä tunnilla tulee hiki!